Wszystkie usługi stomatologiczne w naszej Klinice wykonywane są na najwyższym poziomie. Dlatego Pacjenci otrzymują na nie gwarancję. Ogólne warunki udzielone przez nasze gabinety dentystyczne podajemy poniżej.
Czas trwania gwarancji:
- Gwarancja na implanty trwa 5 lat;
- Gwarancja udzielona po leczeniu kanałowym trwa 3 lata;
- Gwarancja na korony i mosty protetyczne trwa 5 lat;
- Gwarancja na protezy zębowe trwa 2 lata.
Gwarancja na usługi stomatologiczne – warunki.
Aby w pełni móc cieszyć się ochroną gwarancyjną na usługi stomatologiczne wykonane w naszej placówce należy przestrzegać czterech zasad:
- zakończenie leczenia według przedstawionego planu leczenia przez lekarza prowadzącego;
- utrzymywanie codziennej higieny jamy ustnej na bardzo dobrym poziomie;
- godzinna wizyta u doświadczonej higienistki stomatologicznej co 6 miesięcy;
- kompleksowe badanie stomatologiczne przeprowadzane raz do roku.
Gwarancja na usługi stomatologiczne nie obejmuje:
- prac stomatologicznych tymczasowych, najczęściej są to protezy natychmiastowe, czy korony tymczasowe;
- usług i zabiegów przy wykonaniu których Pacjent został poinformowany przed ich wykonaniem o ograniczonych warunkach gwarancji lub jej całkowitym braku (leczenie warunkowe) i wyraził na to zgodę;
- ponownego leczenia kanałowego zęba leczonego wcześniej poza naszą kliniką.
Wyłączone spod gwarancji stomatologicznej uszkodzenia.
Gwarancja na usługi stomatologiczne nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niedostatecznej dbałości Pacjenta, w szczególności, gdy:
- nastąpiła niedostateczna higieny jamy ustnej;
- pacjent nie przestrzegał wymaganych i ustalonych wizyt kontrolnych;
- nastąpiło złamanie zębów będących w trakcie leczenia kanałowego;
- nastąpiło złamanie zębów po leczeniu kanałowym, a które nie zostały odbudowane protetycznie;
- wystąpił nieszczęśliwy wypadek lub zdarzenie losowe albo uraz mechaniczny;
- wystąpił naturalny zanik kości lub nastąpiły zmiany zapalne w przyzębiu;
- wystąpienia choroby lub schorzenia mającego niekorzystny wpływ na jamę ustną i zęby Pacjenta.
Uwaga: w przypadku wystąpienia wady albo schorzenia będącego następstwem usługi wykonanej w naszej Klinice, Pacjent jest zobligowany do osobistego zgłoszenia tejże wady u lekarza prowadzącego w jak najkrótszym terminie od jej powstania. Termin ten nie powinien przekraczać 14 dni.